Thursday 15 June 2017

Pesto πράσινης ελιάς


Τα βασιλικά ξαναφούντωσαν κι εγώ ξεκίνησα ήδη να ετοιμάζω τις αγαπημένες μου σάλτσες pesto.
Κατά καιρούς έχω φτιάξει pesto με ένα σωρό διαφορετικά υλικά.
Οι σάλτσες pesto είναι από τις αγαπημένες μας, γιατί εκτός από τα ζυμαρικά τις χρησιμοποιώ με πολλούς άλλους τρόπους.
Τις προσθέτω σε σάλτσες, σε σούπες, σε σαλάτες, τις βάζω σε μπρουσκέτες ή σε μικρά ντακάκια και ετοιμάζω φοβερά ντακομεζεδάκια.
Αυτή τη φορά είπα να επιχειρήσω να βάλω σαν βάση της σάλτσας μου πράσινες ελιές.
Και ναι ….. και αυτό το pesto κατοχυρώθηκε ως πολύ αγαπημένο μας!!
Πιο πικάντικο από όσα άλλα pesto έχω δοκιμάσει, έδωσε απίθανα μεζεδάκια για ουζάκι ή τσιπουράκι.
Επειδή γίνεται λίγο αλμυρούτσικο λόγω της ελιάς, πρόσθεσα και 4-5 λιαστές ντομάτες που ισορρόπησαν ιδανικά την γεύση του.
Επίσης αντί για κουκουναρόσπορο, χρησιμοποίησα μύγδαλα, νομίζω ταίριαξαν περισσότερο με την ελιά.
Και φυσικά όπως καταλαβαίνετε, 6 βαζάκια μπήκαν ήδη στον καταψύκτη μου, έτοιμα και για τις χειμωνιάτικες μέρες, μιας και όπως σας έχω ήδη πει εδώ, οι σάλτσες pesto διατηρούνται ωραιότατα στην κατάψυξή μας.

Τι χρειαζόμαστε:
120 γρ. πράσινες ελιές χωρίς κουκούτσι (καθαρό βάρος)
20-25 γρ. φύλλα βασιλικού
50 γρ. μύγδαλα χωρίς φλούδα
3 σκελίδες σκόρδο
30 γρ. τριμμένη παρμεζάνα
1 κουταλάκι ρίγανη
4-5 λιαστές ντομάτες
130-140 ml ελαιόλαδο
Τι κάνουμε:
Η διαδικασία είναι απλούστατη.
Βάζουμε όλα τα υλικά στο μούλτι και τα χτυπάμε πολύ καλά.
Κατά καιρούς σταματάμε το μούλτι, ανακατεύουμε με ένα κουτάλι τα υλικά και συνεχίζουμε το χτύπημα ως η σάλτσα να αποκτήσει την υφή που θέλουμε.
Αν νομίζετε ότι χρειάζεται λίγο ελαιόλαδο ακόμα, προσθέστε λίγο και με προσοχή, εγώ προσωπικά δεν προσθέτω άλλο από όσο αναφέρω.
Όταν η σάλτσα μας είναι έτοιμη, την αδειάζουμε σε βαζάκια και τα τοποθετούμε στο ψυγείο, όπου διατηρούνται για 2-3 βδομάδες.
Αν θέλουμε να τα διατηρήσουμε για παραπάνω διάστημα, τα φυλάμε στην κατάψυξη με τον τρόπο που περιγράφουμε εδώ.
Καλή επιτυχία!

Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε στο μέιλ μας syntageskardias@yahoo.com είτε στην ομάδα ή την σελίδα μας στο facebook κι εμείς θα χαρούμε να σας απαντήσουμε.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...